Доброго дня, малята та батьки!
30.10 -03.11 Працюємо за темою: «Рідне місто — моя Батьківщина»
❤️Руханка 🤸♀
Почни 🌥 ранок бадьоро!
❤️Позитивних емоцій і безпечного простору навколо!❤️
Весь матеріал за посиланням:
Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi.
У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови,
а одразу опановують її як засiб спiлкування.
Рекомендації для батьків дошкільнят ❤
Психологiчий вicник. ЗДО5 Теремок
Актуально
Тема тижня «Рідне місто — моя Батьківщина»
👦👧
Спілкування в колі: наш рідний край
Освітні завдання: поглиблювати знання про рідне місто, його вулиці та об’єкти; виховувати любов до рідного міста.
Запитання:
Як називається місто, в якому ми живемо?
Які ви знаєте вулиці?
На якій вулиці розташований наш дитячий садок?
👦👧
Спостереження за природою рідного міста
Мета: розширити знання дітей про живу природу рідного міста; формувати дбайливе ставлення до рідної природи.
Запитання: Які рослини можна побачити у місті? За містом квіти ростуть у полях, а у місті? Як люди стежать за порядком у місті? Люди яких професій піклуються про красу природи та порядок у місті?
Діти разом з вихователем розглядають світлини, на яких зображені визначні місця рідного міста, і відповідають на запитання: «Чи подобаються вам ці місця?».
👦👧
Мовленнєва гра «Яке моє місто?»
Мета: збагачувати словник дітей прикметниками.
Розкажіть про своє місто.
Яке моє місто? (Велике, маленьке, гарне.)
👦👧
Читання вірша В. Дівніча «Рідне місто»
Хай живе наш рідний дім!
Тепло й затишно у нім.
Тут і тато, тут і ненька,
І бабусенька рідненька,
І веселий наш дідусь
Крутить пишний русий вус.
Запитання
Хто живе в рідному домі?
Чи затишно вам в рідному домі?
👦👧
Спілкування в колі: за що ми любимо свій край?
Освітні завдання: продовжувати виховувати любов до своєї Батьківщини, свого народу; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять.
Запитання:
Що таке Батьківщина?
Які люди живуть в Україні?
Якою мовою розмовляють?
Як потрібно ставитися до своєї Батьківщини?
👦👧
Мовленнєва гра «Можна — не можна»
Мета: закріпити вміння будувати поширені речення; розвивати логічне мислення.
У парках та скверах рідного міста не можна ...
На клумбах міста не можна ...
По газонах не слід ...
У парках на деревах не можна ...
👦👧
Спілкування в колі: вулиця, на якій я живу
Освітні завдання: продовжувати учити дітей називати свою домашню адресу.
Запитання
Як називається вулиця, на якій ти живеш?
Назвіть свою домашню адресу.
Що цікавого є на вашій вулиці? Що на ній розташовано?
👦👧
Спостереження за погодою
Мета: сформувати знання про зміни в неживій природі в період пізньої осені; розвивати спостережливість, уяву; виховувати любов до природи.
Запитання:
Якого кольору небо?
Де перебуває сонце?
Які дні стали?
Яка погода вранці?
👦👧
Читання вірша М. Познанської «Про нашу Україну»
Ми дуже любим весь наш край
І любим Україну,
Її лани і зелен гай,
В саду рясну калину.
Там соловейко навесні
Співає між гілками.
Там й ми співаємо пісні,
Змагається він з нами.
👦👧
Читання вірша П. Воронька «Облітав журавель».
Облітав журавель
Сто морів, сто земель.
Облітав, обходив,
Крила, ноги натрудив.
Ми спитали журавля:
— Де найкращая земля?
Журавель відповідає:
— Краще рідної немає!
Запитання за текстом: Які місця облітав журавель? Що спитали у журавля? Що відповів журавель?