Доброго дня, малята та батьки!
16.10 - 20.10 Працюємо за темою: «Що буває восени?»
❤️Руханка 🤸♀
Почни 🌥 ранок бадьоро!
❤️Позитивних емоцій і безпечного простору навколо!❤️
Вчимо разом з нами:
СВЯТО ПОЧИНАЄТЬСЯ
НА ОСІННЄ РАДІСНЕ І БАРВИСТЕ СВЯТО
ПОСПІШАЮТЬ ВЕСЕЛО, ХЛОПЧИКИ, ДІВЧАТКА
ПРОМІНЦІ -СТРИБУНЦІ СКАЧУТЬ ПО ДОРІЖКАХ.
ЗОЛОТИЙ КИЛИМОК, СТЕЛИТЬСЯ ПІД НІЖКИ.
НАВІТЬ В НЕБІ СОНЕЧКО, ЗНАЄ ТАЄМНИЦЮ
ЩО НА СВЯТІ СТРІНЕМО ЗОЛОТУ ЦАРИЦЮ.
ПРИЙДЕ В ГОСТІ ДО НАС ЧАРІВНИЦЯ МИЛА
ЩО УСЕ НАВКРУГИ, ТАК ПОЗОЛОТИЛА.
ПРОМІНЦІ -СТРИБУНЦІ СКАЧУТЬ ПО ДОРІЖКАХ.
ЗОЛОТИЙ КИЛИМОК, СТЕЛИТЬСЯ ПІД НІЖКИ.
ПРОМІНЦІ -СТРИБУНЦІ СКАЧУТЬ ПО ДОРІЖКАХ.
ЗОЛОТИЙ КИЛИМОК, СТЕЛИТЬСЯ ПІД НІЖКИ.
ОСІННІ ЛИСТОЧКИ
Листочки, листочки
Тихенько шумлять,
З дерев у садочку
Листочки летять.
Кружляють листочки
По три і по два,
А вітер їм пісню
Осінню співа.
Праворуч, ліворуч
Листочки летять,
Прощається з ними
Осінній наш сад.
Кружляють листочки
По три і по два,
А вітер їм пісню
Осінню співа.
Враз вітер сердитий
В саду закружляв
З дерев всі листочки
Він враз позривав.
Кружляють листочки
По три і по два,
А вітер їм пісню
Осінню співа.
Весь матеріал за посиланням:
Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi.
У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови,
а одразу опановують її як засiб спiлкування.
🌟🎓✨🌟🎓✨🌟🎓✨
«Що буває восени?»
🌟🎓✨🌟🎓✨🌟🎓✨
👦👧
Загадка про осінь.
Дрібненький дощик сумно плаче,
І листячко жовтогаряче
З дерев поволі опадає.
Яка пора це наступає? (Осінь.)
👦👧
Читання вірша М. Познанської «Вітер».
Вітер, вітер пустотливий
Залетів до нас у сад,
Обриває груші, сливи,
Трусить яблуні підряд.
Який звук ви чуєте найчастіше у віршику?
(Звук [р].) У яких словах є звук [р]?
👦👧
Читання вірша М. Познанської «Йдуть дощі».
Йдуть, і йдуть, і йдуть дощі.
Стали чорними кущі,
І дерева чорні стали,
Бо листочки всі опали.
Тільки дуб стоїть у листі
І калинонька в намисті.
Що сталося з рослинами від дощу?
👦👧
Спостереження за погодою вранці
Запитання:
Яка сьогодні погода?
Чи є на небі сонечко?
Розкажіть: яке сьогодні небо?
Яке нині повітря: тепле чи стало прохолодніше?
👦👧
Дидактична гра «Коли це буває?»
Коли діти лягають спати?
Коли діти роблять ранкову гімнастику?
Коли ясно світить сонце?
Коли мама повертається з роботи?
👦👧
Спілкування в колі: «Кому потрібен дощ?»
Запитання:
Який буває дощ?
Чи можуть рости рослини без води?
А чи полюбляєте ви дощ?
👦👧
Дидактична вправа «Звуки осені»
Пригадаймо, друзі, вмить,
Як осінь листячком шумить? (Ш-ш-ш.)
Як вітер стиха повіва
І наші вітрячки гойда? (С-с-с.)
Як дощик стука по дахам
І мочить крила всім птахам? (Щ-щ-щ.)
👦👧
Дидактична вправа «Звук заблукав».
Невідомо, як це стало,
Як це звуки заблукали.
Скочили не у свій дім,
Стали разом жити в нім.
Бощик ([д] — дощик);
усінь ([о] — осінь);
хітер ([в] — вітер);
мистя ([л] — листя);
гуман ([т] — туман);
фонце ([с] — сонце);
переза ([б] — береза).
👦👧
Читання вірша К. Перелісної «Золота осінь».
В парках і садочках
На доріжки й трави
Падають листочки
Буро-золотаві.
Де не глянь навколо —
Килим кольористий,
Віти напівголі,
Небо синє чисте.
Метушні немає,
Тиша й прохолода.
Осінь золотая
Тихо-ніжно ходить.
👦👧
Мовленнєва вправа «Який, яка, яке?».
Наприклад: Осінь яка? Листочки які? Дощ який?
👦👧
Спостереження за небом:
якого кольору хмаринки, чи буде дощ
Запитання:
Якого кольору небо?
Які хмари на ньому?
Як можна назвати таку погоду?
Чим відрізняється осінній дощ від літнього?
Які бувають дощі?
👦👧
Читання уривка з вірша Я. Щоголіва «Осінь».
Висне небо синє,
Синє, та не те;
Світить, та не гріє
Сонце золоте.
Темная діброва
Стихла і мовчить;
Листя пожовтіле
З дерева летить.
Хоч би де замріла
Квіточка одна;
Тільки й червоніє
Ще горобина.
👦👧
Спостереження за травою
Запитання:
Яка тепер пора року?
Що сталося з травою?
Як ви гадаєте, і з чим це пов’язане?
👦👧
Читання вірша М. Познанської «Вітер».
Вітер, вітер пустотливий
Залетів до нас у сад,
Обриває груші, сливи,
Трусить яблуні підряд.
І хустиночку в Марусі
На голівці розв’язав,
Свиснув дівчинці у вусі
І нічого не сказав.
Запитання:
Куди залетів вітер?
Що він там робив?
Як його схарактеризувала авторка?
👦👧
Читання вірша М. Познанської «Ідуть дощі».
Йдуть, і йдуть, і йдуть дощі.
Стали чорними кущі,
І дерева чорні стали,
Бо листочки всі опали.
Тільки дуб стоїть у листі
І калинонька в намисті.
Запитання за змістом:
Про яке природне явище розповідається у вірші?
Що стало чорним?
Чому опали листочки?
Який дуб восени?
Яка калинонька?
👦👧
В. Чухліб
ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР
Чи далеко до осені?
Лелека живе на старому в’язі. З лелечихою і лелеченятами. Прибігають до в’яза Тара- сик і Гриць, Миколка і Тетянка. Витанцьовують під в’язом і гукають:
— Лелеко, лелеко, до осені далеко?
Лелека, задерши дзьобату голову, незмигливо дивиться на дітей. А потім починає кле- котати. Про що він клекоче? Спробуй, розбери. Лелека і лелечиха враз знімаються і летять на луки, до Десни. Лелеченята топчуться в гнізді, перебирають цибатими ногами, але зле- тіти не наважуються.
— Лелеко, лелеко, до осені далеко? — знову прибігають до в’яза діти.
Лелека й лелечиха заклопотані, їм ніколи відповідати. Вони щось говорять до своїх лелеченят, а потім беруться штовхати їх на край гнізда.
— Ой, вони ж розіб’ються! — злякано шепоче Тетянка.
— У них же крила є! — заспокоює її Тарасик.
Лелеченята, неохоче відірвавшися від гнізда, злинають у небо. Плавно летять над садом, над городами, туди, де голубіє річка. А за ними — старі лелеки.
Діти полегшено зітхають і весело галасують.
Ідуть дні за днями. На зеленому човні пропливає літо.
— Лелеко, лелеко, до осені далеко? — виспівують під в’язом Тарасик, Гриць, Миколка і Тетянка.
Тиша. У гнізді порожньо. З в’яза зривається жовтий листочок і, кружляючи у повітрі, поволі опускається на землю.
_________________________________________________