понеділок, 2 жовтня 2023 р.

   Доброго дня, малята та батьки!

02.10 -06.10 Працюємо за темою: «Як на нашому городі»

❤️Руханка 🤸‍♀ 

Почни 🌥 ранок бадьоро!
❤️Позитивних емоцій і безпечного простору навколо!❤️







🌟🎓✨🌟🎓✨🌟🎓✨
«Як на нашому городі»
👦👧

Читання вірша «Красень кавун».
Вихвалявся кавун край городу:
— Хто за мене кращий на вроду?
Хто за мене кращий, кругліший?
Хто за мене в світі смачнішій?
А квасоля й огірки дивувалися,
На красеня кавуна задивлялися.

👦👧
Читання оповідання Б. Вовк «Червоний кавун».
— Ходімо, Петрику, кавуна посадимо, — кличе дідусь.
Пішов би Петрик, та дорога на баштан у калюжах. А Петрикові їх перестрибувати
ліньки.
Посадив дідусь кавуна сам.
Настало літо. Росте кавун. Спека надворі нестерпна.
— Ходімо, Петрику, кавуна поллємо.
Пішов би Петрик, та хто ж за нього метеликів сачком ловитиме?
Пішов дідусь сам. Полив кавуна.
Виріс кавун — обома руками не обхопиш.
— Ходімо, Петрику, кавуна принесемо, — гукає дідусь.
Пішов би Петрик, але ж на гойдалці саме розгойдався. Мало не до хмар.
Прикотив дідусь кавуна з баштану сам. Прикотив, витер піт та й каже:
— Ну й лінькуватий же ти в мене, онучку! Навіть кавунові за тебе соромно!
Розрізав він кавуна. А той і справді червоний-червоний. Мов Петрик.
Запитання
Що запропонував дідусь зробити?
Чи допомагав Петрик дідусеві садити і поливати кавун?
Чим займався хлопчик?
Який виріс кавун?
Хто котив кавуна додому?
Чому кавунові було соромно за Петрика?

👦👧
Відгадування загадок про овочі та фрукти.
Плакала-ридала Юля,
Коли чистила … (цибулю).
Червоний, хвостатий, солодкий на смак —
Всі знають, що зветься цей овоч … (буряк).
Ріже матуся на борщик із хрустом
Круглу та білу, велику … (капусту).
Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке … (яблуко).
Круглий, червоний,
Немов світлофор,
Дуже смачненький
Вродив … (помідор).
Довгий, зелений,
Добрий солений,
Добрий і сирий.
Хто він такий?
(Огірок.)
Мовби на одній нозі
Він зростає на лозі.
Подивись скоріш в віконце —
Грона сповнені всі сонця!
Кожен скуштувати рад
Соковитий… (виноград).
Чи то жовта, чи то синя
Соковита господиня.
Чи то сонце, чи то злива —
Пригостить нас влітку… (слива).

👦👧

Вивчення вірша П. Ребра «Соняхи».
На городі, в гарбузинні,
Соняхи, мов хлопчаки,
Ловлять сонячне проміння
В золоті свої шапки.
Запитання
Де ростуть соняхи?
Що вони роблять?

👦👧

вірш Ганни Чубач.
Я беру своє відерце
І біжу мерщій по воду,
Бо чекають на городі
Помідори й огірок.
Цілу ніч вони не спали —
Раннє сонце виглядали.
Хочуть їсти, хочуть пити,
Та не вміють говорити.
Ні очей, ні вух не мають,
Та мене вони впізнають.
Їх щоранку напуваю,
Їм я пісеньку співаю.
Помідори червоніють,
Бо подякувать не вміють.
А зелені огірки
Тулять листя до руки
👦👧


👦👧

Читання оповідання В. Чухліба «Голубий дощик».
— Наче й дощ недавно був, а вже сухо, — каже бабуся. — Помідори он геть вуха
поопускали.
Тетянка вхопила свою голубу поливальничку й бігцем до діжки, що під ринвою.
Зачерпнула води і хутчій до помідорів. Кропить їх і промовляє:
— Ану підіймайте вуха, бо дощик іде!
Тетянка й огірки не проминула, і квасолю. Всю грядку полила.
Вийшла з хати бабуня і здивувалася:
— Наче й дощу не було, а городина повеселіла.
— Був, бабуню, був! — усміхнулася Тетянка. — Голубий дощик ішов, з голубої поливальнички.
Запитання за текстом: Чому помідори поопускали свої вуха? Як їм допомогла
Тетянка?


👦👧

Читання вірша О. Журливої «На зеленому городі».

На зеленому городі
Заблукали ми сьогодні!
Заблукали я й Петрусь,
А знайшов нас наш дідусь.
Він за руки нас узяв,
Весь город нам показав.
Ось квасолька і горох,
Бачте, родичі: в обох
Круглі зернятка у ряд
У стручках зелених сплять.
А оце хто причаївся?
Бачиш, як розчервонівся!
О, так ще ж і не один…
Помідором зветься він.
Ось часник, а он цибулька.
Що за горді та сердиті!
Золотими кожушками
Аж по саму шию вкриті.

Бесіда за змістом вірша
Де заблукали діти?
Хто їх знайшов?
Як ростуть квасоля та горох?
Що зробив помідор?
Чим вкриті часник та цибуля?











Весь матеріал за посиланням:


 Hello, English!


Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi.
У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови,
а одразу опановують її як засiб спiлкування.


Рекомендації для батьків дошкільнят ❤

Психологiчий вicник. ЗДО5 Теремок

Актуально✅