пʼятниця, 24 листопада 2023 р.

      Доброго дня, малята та батьки!

27.11 -01.12 Працюємо за темою: Тема тижня "У бабусі на подвір’ї"





Весь матеріал за посиланням:


 Hello, English!


Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi.
У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови,
а одразу опановують її як засiб спiлкування.


Рекомендації для батьків дошкільнят ❤

Психологiчий вicник. ЗДО5 Теремок

Актуально✅
Тема тижня "У бабусі на подвір’ї"

Спілкування в колі: перший день зими

Запитання: Який сьогодні день? Яка погода вранці? Які ознаки справжньої зими ви знаєте?  Як називається перший зимовий місяць?

👦👧

Спостереження за птахами на майданчику


Запитання: Які пташки прилетіли до нас? Чим вкрите їхнє тіло? Чи 

однакового кольору пір’я в усіх птахів? Чим зайняті пташки? Чим вони їх збирають?


👦👧

Мовленнєва гра «Який птах заховався?»

Звуконаслідування 

Раз зустрілися курчата: «Пі-пі-пі! Пі-пі-пі!»

(З’єднати мізинці.)

А за ними і качата: «Кря-кря-кря! Кря-кря-кря!»

(З’єднати підмізинні пальці.)

Потім стрілись гусачки: «Ґа-ґа-ґа! Ґа-ґа-ґа!»

(З’єднати середні пальці.)

І поважні індички: «Бол-бол-бол! Бол-бол-бол!»

(З’єднати вказівні пальці.)

Ось півники стрілися: «Кукуріку!»

(З’єднати великі пальці.)

Зразу і побилися,

(Плеснути в долоні.)

А потім помирилися.

(Усі пальці з’єднати в замок.)


👦👧

Обігрування вірша М. Пономаренко «Бігав півень по сніжку»


Бігав півень по сніжку

У вогненнім кожушку.

Змерзли лапки без чобіт,

Тому вилетів на пліт.

Але й там тепла нема,

Розгулялася зима!

Гірко півень наш зітхнув

І на сідало майнув. 

👦👧


Спілкування в колі: хто доглядає за свійськими птахами?


Запитання: Яких свійських птахів ви знаєте? Чому їх так називають? Хто за ними 

доглядає?

👦👧

Читання віршика В. Бичко «Півники» 


Завіщо посварилися, не знаю я того,

А тільки стрілись півники: «Ти чого?»

Круг шиї пір’я дибиться,

Стирчить туди-сюди,

Дзьобами в землю вткнулися:

«Ось тільки підійди!»

А гребені у півників

Розжеврілись, мов жар,

Стоять і не ворушаться: «Ану вдар!»

Обоє враз підскочили,

Запитання

Про кого йдеться в цьому вірші? 

Які були півники?  

Чим закінчилася сварка півників? 

Чи буває, що діти поводяться так, як ці півники?

👦👧


Читання казки про звуки.

«В одному паперовому замку мешкали брати-звуки. Так-так, ті самі, що їх чують 

наші вуха. Жили вони в мирі-злагоді, аж поки один із них нахабно не заявив: «Я най-потрібніший, отже, я старший!»

Що тут вчинилося! Звуки такий галас здійняли! Кожен почав вихвалятися!

«Я найкругліший, і мене легко вимовляти», — сказав звук [о].

«Ні, я! Хоч мене і важко вимовляти, але я важливий!» — засперечався звук [ш].

«Ой-ой-ой! А я вмію голосно гудіти!» — прокричав звук [у].

Вони так голосно сперечались, що розбудили Мудру фею. Вона сказала, що всі звуки 

дуже важливі, тому що утворюють слова, і розподілила їх на дві групи — крик-

ливі і тихі.

Крикливі та голосисті звуки, які можна прокричати, Мудра фея назвала голосними. 

А звуки тихі, спокійні, які не можуть кричати, а тільки шипіти, свистіти, скрипіти, 

Мудра фея назвала приголосними».

👦👧

Читання вірша М. Познанської «Півень»

Півник гарний є у мене:

Шия довга, хвіст зелений,

Борода, як маків цвіт.

Він малятам шле привіт:

„Ку-ку-рі-ку!”

👦👧

Спілкування в колі: ким стануть пташенята?


Запитання: Ким стане курчатко, коли виросте? Ким стане гусятко? Ким стане 

індичатко?

👦👧


Спостереження за горобцями на майданчику


Хто морозів не боїться

І живе серед людей,

На зиму не відлітає,

Під карнизом проживає,

Запитання

Що це за пташка? Якого кольору пір’я в горобчика? 

Назвіть частини тіла горобчика. Що шукає горобчик біля житла людей? 

Як ви гадаєте, чи легко йому знайти їжу о цій порі року? 

Як ми можемо допомогти горобчикам?


👦👧

Спілкування в колі: ми годуємо пташок


Запитання

Чим можна нагодувати півника? 

Що полюбляє синичка? 

Який корм потрібен для гусочки? 

Якого зерна насиплемо для горобця у годівницю?

👦👧

вірш О. Журливої «Хто чим любить ласувати».

В стайні коник заіржав —

Мабуть, сіна забажав.

І корівка тут як тут:

«А мені травиці жмут!»

Півник голосно кричить:

«Кукурудзи принесіть!»

Свинка каже: «Хрю-хрю-хрю!

Я картопельку люблю!»

М’яса ласого шматок 

З’їв би радо пес Дружок.

А качата на ставку 

Ловлять ряску в холодку.

Ну, а з вас, мої малята,

Хто чим любить ласувати?


Запитання: Чим любить ласувати коник? Що любить їсти корівка? Чому голосно 

кричить півник?  Як розмовляє свинка?  Що любить їсти свинка?  Що з’їв би радо пес 

Дружок?  Що люблять качата на ставку?  А що люблять їсти малята?

👦👧


Читання уривка з української народної пісеньки «Два півники».

Два півники, два півники

Горох молотили,

Дві курочки-чубарочки

До млина носили.

Цап меле, цап меле,

Коза засипає,

А маленьке козенятко

На скрипочку грає.


Запитання за змістом

Що робили півники? 

Хто їм допомагав? 

Що курочки робили? 

А що в цей час робив цап із родиною? 

Який у них був настрій?



👦👧

Заучування віршованих рядків методом додавання слів.

Два півники, два півники … (горох молотили),

Дві курочки-чубарочки … (до млина носили).

Цап меле, цап меле, … (коза засипає),

А маленьке козенятко … (на скрипочку грає).



👦👧


Вправа «Скажи лагідно»: утворення зменшувально-пестливих форм іменників. 

Курча, а лагідно — курчатко. Півень, а лагідно — півник.

Індик, а лагідно — індичок. Качка, а лагідно — качечка.

Гусак, а лагідно — гусачок.




👦👧